суботу, 15 серпня 2015 р.

Дитячий альбом для хлопчика

Привіт,сьогодні покажу вам дитячий альбом.В перше я відійшов від своїх вінтажних стандартів і створив ніжний альбом

Не так давно придбав собі ножі для вирубки алфавіт,але вони мене зразу вразили своїми властивостями надихати мене.Так і в цему випадку я вирізав напис ножами.
Як на мене дитячий альбом,це ніжні кольори,різні кружева,які мені не дуже властиві,але після цього альбому я полюбив все

а також мені подобається коли на звороті будь-якої роботи є напис чи бірка майстра.
Буду радий почути ваші враження.
Дякую за увагу..!
а також завдання тема scrappolis
і скетч nashe-hobby

3 коментарі:

  1. Дуже класно вийшло, прямо хочеться погортати альбомчик :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. кась якби не ти, незнати чи почав би робити альбоми..

      Видалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити